Skolplattformen – för föräldrar och vårdnadshavare

På Stockholms stads sida för Skolplattformen hittar du

• Information om Skolplattformen
  • Guide för hur du använder appen och ställer in pushnotiser
  • Guide för att logga in på Skolplattformen
  • Guide för att uppdatera dina personuppgifter, som e-postadress och mobilnummer (och hur du väljer att det med dig av dem till andra vårdnadshavare)
  • Kontaktuppgifter till support för dig som vårdnadshavare eller elev

Länk: grundskola.stockholm/skolplattformen

2 kommentarer
  1. Film om hur jag slår på aviseringar vore mycket bra. Det är för mig o begripligt. Försökt ett antal kvällar efter batong att reda ut det.

1. Hej Jepser
      Skolplattformen förvaltas av Stockholms stad, så det är inget vi supporterar tekniskt ute på skolan, då vi endast står för innehållet. Dock finns inget sätt att slå igång aviseringar, mer än att du tillåter att appen appen skickar pushnotiser. Tyvärr har det varit en del problem med just pushnotiser, men hör av dig till vårdnadshavarsupporten i staden. På https://grundskola.stockholm/skolplattformen/ hittar du kontaktuppgifterna.
      Med vänlig hälsning, Micke